UPUTSTVO ZA KORIŠTENJE PRIKAZA JAVNIH NABAVKI
Poštovani da bi pristupili panelu javnih nabavki, koji se nalazi na kraju stranice morate u address bar-u umjesto trenutne adrese https://osgrbavica2.edu.ba/plan-javnih-nabavki/ unijeti adresu http://osgrbavica2.edu.ba/plan-javnih-nabavki/
Razlika je u http adresi. Ukoliko otvorite stranicu sa https nećete imati prikaz izvještaja.
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Škola u prirod
PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2023. GODINU – JU OŠ “GRBAVICA II”, SARAJEVO
PRIVREMENI PLAN JAVNIH NABAVKI ZA PERIOD PRIVREMENOG FINANSIRANJA U PERIODU OD 01.01.2023. GODINE DO 31.03.2023. GODINE
ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke usluga dostavljanja pripremljene hrane (catering) u školu za 2023. godinu.
ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke usluga dostavljanja pripremljene hrane (catering) u školu za 2023. godinu.
ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača za 2023 godinu
PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2022. GODINU
PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2021. GODINU
PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2020. GODINU
U prilogu se nalazi "PLAN JAVNIH NABAVKI" za 2020 godinu.
Plan javnih nabavki 2020 - JU OŠ Grbavica II
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača usluga dostavljanja pripremljene hrane (catering)
U prilogu se nalazi "Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača usluga dostavljanja pripremljene hrane (catering)" za 2020 godinu.
Plan javnih nabavki 2019 – JU OŠ Grbavica II
U prilogu se nalazi plan javnih nabavki za 2019. godinu.
Plan javnih nabavki 2019 - JU OŠ Grbavica II
Obavještenje o objavi konkurentskog zahtjev za dostavu ponuda za nabavku hrane, pića i srodnih proizvoda za potrebe produženog boravka
TD Hrana, piće i srodni proizvodi
Napomena : "TENDERSKA DOKUMENTACIJA SE MOŽE PREUZETI ISKLJUČIVO SA PORTALA JAVNIH NABAVKI"
Plan javnih nabavki za 2017. godinu
1. UVOD
Plan nabavki u tekućoj 2017. godini planiran je shodno planiranim izdacima škole odnosno odobrenim Budžetom za 2017. godinu iz ekonomskog koda 613000 i isti je grupisan po vrstama nabavki, vršenju usluga i ustupanju radova u skladu sa planiranim aktivnostima.
U planu je naznačeno po kom osnovu se osiguravaju sredstva za nabavke, te vrsta postupka koji će se u škole provoditi u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i Pravilnikom o nabavci roba, vršenju usluga i ustupanju radova u školi.
Na ovaj način će se osigurati:
Najefikasniji način korištenja javnih sredstava s obzirom na svrhu i predmet javne nabavke,
Izvršenje nabavke i dodjeljivanje ugovora o javnoj nabavci, u skladu sa postupcima utvrdenim Zakonom,
Preduzimanja svih potrebnih mjera kako bi se osigurala pravedna i aktivna konkurencija medu potencijalnim dobavljačima, uz ostvarivanje jednakog tretmana, nediskriminacije i transparentnosti.
2. NABAVKA
Pod javnom nabavkom roba i usluga podrazumijevaju se nabavke svih vrsta roba, vršenja usluga i ustupanju radova u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama u BiH (”Službeni glasnikBiH, broj :39/14).
ZAKONSKI OSNOV
Zakon o javnim nabavkama BiH
Uputstvo o primjeni zakona o javnim nabavkama BiH Interni pravilnici i procedure u školi Odluke vezane za javne nabavke.
3. POSTUPCI
U uslovima javne nabavke provode se postupci i to:
a) otvoreni postupak
b) postupak konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda
c) direktni sporazum
Ugovorni organ provodi postupak konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda u slučaju da je procijenjena vrijednost nabavke robe ili usluge manja od iznosa od 50.000,00 KM, odnosno kada je za nabavku radova procijenjena vrijednost manja od iznosa od 80.000,00 KM.
Ugovorni organ provodi postupak direktnog sporazuma za nabavku robe, usluga ili radova čija je procijenjena vrijednost jednaka ili manja od iznosa od 6.000,00 KM.
Otvoreni postupak podrazumijeva nabavke roba čija je vrijednost preko 50.000,00 KM, vršenju usluga i ustupanju radova preko 80.000,00 KM.
Plan javnih nabavki za 2017 godinu
PRETRAGA
IZVJEŠTAJ